Светльо навсякъде отвътре корпуса е полиран.
Съмняваме да не е от проходния отвор на стържена.
Гледах в тубата тунинг на някакви клапани,и там бразилците,или хамериканците бяха
сложили бронзова втулка където се движи,контактува стържена.
И аз направих същото,разпробих проходния отвор за стържена,и там набих плътно Ф/бронз
След което го разпробих на Ф/3мм.Уж го направих за по добре ама... нали уж не е добре,да се движи/търка/ желязо в алуминий,
износва се бързо.Та заради това направих тая интервенция.
Тая втулка не е залепих,а само е набих в 6.5мм отвор,който предварително бях разпробил.
Съмняваме,там където ляга,бронзовата втулка,стената на корпуса,между тях да минава въздуха. Защото направих друг клапан с по голяма шапчица
и затвори веднага.
Но тя е с 1мм по голяма от оригинала,тоест 10мм и клапана само пръцна
когато сглобих и направих изстрел.
Въобще не отвори както трябва. Перила и Нико до последно са ги тествали тия клапани,с коя полиамидна шапка,ще има най малък разход, и естествено и да отвори както трябва. Аз си мислех че спокойно мога да сложа 10-11мм шапка,и да отвори както трябва и да смъкне още разхода,да ама не.
Ще има проби и грешки,какво да се прави.