Иван Димов
Потребител
daraka написа:След кореспонденция с човек от форума, получих следното указание: "Изработва се и канал в буталото, в който се поставя специално изработен за целта полиамиден сегмент. Този сегмент най-много помага за обезшумяването на пушката." Може ли някой да представи чертеж, скица или снимка, от която да ми стане ясно как изглежда това.
Това може да се приложи при бутало с по-дебелостенна пола,за да може да се престърже канала.На Хатсаните става идеално.Канала се престъргва на полата на буталото,с ширина 4-5мм. и дълбочина 2 мм.Това е условен, а не задължителен рармер.След това се престъргва сегмент от полиамид,(за предпочитане черен )правил съм и от белия.Не е имало проблеми.Сегмента е със ширината на канала,вътрешен диаметър равен на канала и по-голям външен диаметър от тоя на цилиндъра на пушката.Сегмента се срязва напречно и се залепя в канала на буталото ( ползвал съм Канаконлит,става).След това ,сегмента се престъргва на струг до размер,да влиза мазно в цилиндъра.Освен,че пмага за обезшумяване,това помага и за правилно позициониране на буталото в заредено състояние на пушката.Така се отстранява и " издишането "на пушката през маншета,когато е заредена.За това беше писал МИТАКА 101.Също,помага и за правилното движение на буталото по време на целият му път ,от спусъка ,до удара му в дъното на цилиндъра.По тоя начин опорните точки на буталото остават:- отпред маншета и отзад,полиамидният сегмент.Няма допир на железа и стържене.Препоръчвам на всеки на който пушката позволява тоя тунинг, да се възползва.Ефекта наитина е много добър.