ПОМПИ, БУТИЛКИ, КОНЕКТОРИ, МАРКУЧИ, РЕЗЕРВОАРИ, КОМПРЕСОРИ, МАНОМЕТРИ - как, откъде и всичко за високо налягане.

A

Anonymous

Гост
250 атм. :write:Само издухай всичкия кислород от бутилката азщото иначе :bomb:
 
A

Anonymous

Гост
Не знам откъде и как си намерил въпросната бутилка но трябва да подходиш внимателно към въпроса .За твоята сигурност е .При тези налягания е добре да се изработи забавител на крана.Много и подробно по темата има в стария форум.Аз имам 4 лтр. бутилка до 200атм. но при мен налягането и обема е по малък.Във форума има по компетентни хора изчакай още нечие мнение!
 
A

Anonymous

Гост
Бутилката е нова от магазин и има техническа документация. В документа пише, кога е произведена, също и налягането в килограми на квадратен см. Въпроса е основно дали става за пълнене с въздух? И дали крана за заваряване си заслужава парите - 90 лева? Крана също е чисто нов и качествен, но ми се струва скъп за 90 лева, а и втория манометър не ми върши работа. Предполагам, че крана пуска бавно въздуха - все пак при заваряване въздуха не излиза за една минута.
 
A

Anonymous

Гост
Freeman крана е редуцир вентил за газокислородно рязане.Има и по-ефтини от 90лв http://www.elektrik90.com/index.php?productID=49 но, той не ти е необходим.Трябва да се направи зарядна станция.Манометри за 350атм големи като за нея се намират лесно.Попитай това налягане работнно или тестово е .Не се подвеждай по мах.стойност на манометъра. :)
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
Водолазните бутилки имат 40 години живот, и щом е минала водна проба и е маркирана не виждам какви са ти притесненията за втората употреба.
Ако бутилката е опасна и негодна , никой няма да си сложи главата в торбата и да я маркира като годна.
Бутилката , която аз купих това лято е произведена преди 4 години , продадена е преди две, понеже две години се е мотала по магазините докато се продаде.
Сега е втора употреба .
Като я продам , ще бъде вече трета.
 
A

Anonymous

Гост
Редно е на водолазната бутилка да има клеймо кога е произведена или поне на първата водна проба. Ако е добре подържана няма проблеми, че е стара. Гледайте за ръжда, ако има възможност и от вътре. Мойта бутилка е доста стара и аз самия плувам с нея от 10-ина години и няма проблеми.
Просто редовни водни проби, не като мен..... .
Поздрви.
 

братушка

Редовен Потребител
Freeman написа:
Бутилките за кислород с които работят газовите горелки, могат ли да се пълнят с въздух без да се повредят?
Намерих “кислородна” бутилка за заваряване, но не пише на колко бара (атмосфери) работи. Пише 250 кг на квадратен см в документа на бутилката…? Това какво значи и как да разбера на колко бара е работното налягане?
Ако числото е само едно - значи това е тестово налягане. Различните газове имат различен "запас на сигурност". За въздуха той е около 1,5. Значи: делиш 250 на 1,5 и получаваш работно за тази бутилка.


Ееееххх, каква бутилка видях тези дни !!!!!
300бар работно и обем 140 литра !!!!
 

praetorian

Редовен Потребител
Имам въпрос - решил съм да си взема помпа за Бам, та се питам, с какъв дурометър трябва да са о - пръстените и какъв размер, та най - напред да ги открия и да се запася с тях.Имам доста връзки. :)та все ще успея да намеря нещо.Може ли да се изработи заместител от полиамид?И друго- дали като я взема да я разглобя и смажа(имам гъста силиконова грес :-[), или да почакам да се скапе, та тогава да разглобявам.
Благодаря предварително.
 

luft9waffe

Редовен Потребител
ами тя скапана ще си е по рождение.иводок си направи една китайска и засега помпи отлично като фх.ама как я е направил и колко ще изкара нз
 

praetorian

Редовен Потребител
luft9waffe написа:
ами тя скапана ще си е по рождение.иводок си направи една китайска и засега помпи отлично като фх.ама как я е направил и колко ще изкара нз
е хубаво де, дано ми каже какво и е баял, та да не се лутам напразно.
 

luft9waffe

Редовен Потребител
ами,пич,аз ако знаех и можех щях да си взема бам и да го направя да стреля като на иводок(2-4см група на 100м с 290мс баракуда,без преразход) и китайска помпа за 90лв,която след доработките помпи по-добре от мойта фх.и щях да съм 900лв напред
 

братушка

Редовен Потребител
Dejmos написа:
братушка написа:
Ако числото е само едно - значи това е тестово налягане. Различните газове имат различен "запас на сигурност". За въздуха той е около 1,5. Значи: делиш 250 на 1,5 и получаваш работно за тази бутилка.
А знаеш ли колко е запасът за СО2?
По спомени: 4,6
 

angelmr

Редовен Потребител
praetorian написа:
luft9waffe написа:
ами тя скапана ще си е по рождение.иводок си направи една китайска и засега помпи отлично като фх.ама как я е направил и колко ще изкара нз
е хубаво де, дано ми каже какво и е баял, та да не се лутам напразно.

Не знам какво е правил иводок, но перил на първите китайски помпи сменяше изцяло третата степен. По-късно днес ако имам време ще опитам да изровя от стария форум това което беше дал като информация. Според него след тази интервенция помпата става не по-лоша от хил.
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
Ето обясненията на PERIL

Рано или късно всеки собственик на гореспоменатите помпи ще се сблъска с дефектирала 3-степен.
Посочения детаил е буталото със сегмента,неговата изработка не само решава проблема но и облекчава помпенето.
Има малка поправка, тефлоновата шаиба е по добре да е 1.3мм а не 1.7мм. така се улеснава преминаването на въздуха и вместо разрез може да пробие отвор от 2.2мм.
chertej.gif


А ето тук е темата. http://forum.oragie.com/viewtopic.php?t ... c&start=15
 

Termina4

Потребител
Искам да кажа че понякога не само уплътненията на 3та степен се скапват хубаво е на 10-20 цикъла да се отваря почиства и проверяват всички уплътнения
Аз имах проблем с едно от по големите уплътнения(беше се износило с много малко)-но достатъчно за да немога да ползвам помпата пълноценно :cheers: :rambo: :rambo:
 

shooter

Потребител
Третата степен на помпата е само едната страна
по-проблемен е клапана за високо налягане на помпата
той лежи в легло което е "обработено " колкото за бог да прости
и е добре да се преработи - Братушка е дал някои идеи в това отношение
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
Ето споменатата идея. Това се прави по така наречния начин " на коляно ".
Цитат от пост на братушка.

- долният клапан (входящ) е такъв:
005946112.jpg

Направих шпилка М6 с надлъжен отвор Ф2,5 и по-дълбока фаска от "вътрешния" край. В отвора заложих болтче М2 с нахлузено под главата О-пръстенче от запалка, най-малкото. Там не е горещо и гуменото пръстенче още не ме е подвеждало. Пружинката е мека, от комп. мишка. На шпилката от външната страна направо на резбата нахлузих гумен маркуч и здраво го стегнах с винтова скоба - държи.
- опитът ми показа, че за горния клапан гума не става. Докато помпам - добре. Спра ли, помпата започва да изстива и гумата (която почти се е стопила вече) залепва за железата и мъртво "вулканизира" всичко. Затова, след доста експерименти клапанът стана такъв:
005946113.jpg

червеният детайл - меден уплътнителен пръстен (късо парченце медна тръбичка),
жълтият е от запалка, месингова вставчица с О-пръстенче. Поскъсих я, доразпробих в центъра до Ф2,5 и оформих с дрелка и пиличка заоблено "легло".
следва пак болтче М2, само вместо гуменото О-пръстенче е тефлон. Изрязах с ножа малка правоъгълна "плочица" от една тефлонова шайба с дебелина около 1мм. В средата на плочица (на око в средата) пробих дупка Ф1мм и навих в нея болтчето. Изрязах периферията на плочица по главата на болтчето с маникюрна ножица. Сложих болтчето с тефлона в леглото на месингова вставчица и ги стиснах с клещи. Пак изрязах тефлона по главата на болтчето, сглобих всичко и забравих. Пружинката пак е от мишка, мека.
Медният уплънител: първо го сложих и стегнах всичко. Той се разплеска доста и месингова вставка не влизаше. Оформих му конус с пиличка.
Това е.
 

shooter

Потребител
Да допълня

това
"В средата на плочица (на око в средата) пробих дупка Ф1мм и навих в нея болтчето"
трябва да се спази буквално, защото ако дупката е по голяма въздуха бяга покрай болта
 
A

Anonymous

Гост
Много се чудя дали да взема помпа Еваникс? Изглежда грубо, но е здраво направена. Ако някой е помпал с помпа Еваникс да даде съвет. Че помпите Хил са много скъпи…
 
Нагоре