Моят автомобил.

ohubohu

Потребител
Hr-V - газифицираш и се возиш почти без пари навсякъде и по всяко време. За5 години нищо не съм му сменял и нищо не е за смяна.
 

5ko

Потребител
Ангел имам H-RV няма да ти стигне мястото иначе здрави са но са за двама мах трима.
 

andi

Редовен Потребител
Ангеле , щом ти трябва голяма икономична семейна кола , стой далеч от истинските джипове . Ако някой ти каже , ще голям джип гори под 11 нафта в града - не му вярвай . А и подръжката е почти х 2 спрямо ескорта. Тераното (Форд Маверик ) е среден джип - вътре не мн широко . Един джип за да има обема на голямо комби ще е поне 500 кг по-тежък - знаеш физика.
 

angelmr

Редовен Потребител
Благодаря за съветите. За съжаление не мога да имам всичко което искам. :) Маверика би паснал идеално на пътищата по които карам, но разхода за гориво идва висок за ежедневно каране. Дават го 13/100 бензин, което на газ вероятно би скочило към 15. Още ще мисля, но този фактор ме разколебава. HR-V отпада по причини обем на купето. CR-V не виждам да предлагат в този ценови диапазон.
Някой има ли наблюдения върху Toyota Corolla Verso? При сравненията е дават като конкурент на зафирата, но значително по-надеждна. Гледам че клиренса и на зафирата и на тойотата е буквално с няколко милиметра по-висок от този на ескорта който съм карал до сега, така че от където съм минавал с форда и с тези коли сигурно ще мога да мина. Но как стои въпроса с цените за поддръжка на тези коли?
 

venciru

Редовен Потребител
Моят е Маверик 2 и няма нищо общо с Тераното. Има с Трибюта. И не е истински джип. Возия и управление като на лек автомобил. И вътре ми е добре, широко. Да не се самоцитирам за ръст и тегло. И подчертавам - не казвам да си купи, а да погледне, да се качи, да покара! А за теглото - Маверик 2 = 1515кг ; С5 комби=1549кг.
С газов инжекцион разходът ми е 13 л. газ смесено каране. Ако ходя с него на работа 50 км. на ден отиване и връщане да кажем 7 л. * 0.77 лв= 5.39 ст.. Ако ходя с Лагуната 3.5 л.*1.80лв.=6.30лв. Та разходът на Маверик-ът ме устройва идеално! Въпреки това по- често ползваме Лагуната - все пак разликата не може да е повече от 20-25 лв. на месец, за която изобщо не си струва ни да мисля, ни да говоря..........
И отново -"Успех с избора и най-вече късмет!"
 

sess84

Редовен Потребител
За тойотата ако е здрава няма да имаш ядове , но за тези пари читава няма да намериш.. незнам как седят нещата с газифицирането но виж и авенсис версо - тя ще ти влезе в бюджета и е само японска сглобка .. Имаме семейна авенсис седан на 137 000 - една биялетка сменена .. това е today tomorrow toyota:cheers:
 

Kifa

Редовен Потребител
ФТКС
Здравей,защо не погледнеш Шевролет(Деу)Такума,повечето са 1,6л. по-рядко 2,0л,фабрична газова, реални около 100 000хил.км . доста са високи и ,като всеки корейски автомобил доста дуракоустойчиви...и са от 2005г. на горе.
 

sts1969

Редовен Потребител
Колеги, има ли някой с Тойота Корола Версо? Интересува ме мнението за тази кола, предимно бензиновите и двигатели.
 

оги-пз

Редовен Потребител
Аз познавам човек, който има такава тойота и е много доволен.
Зафирата е стабилна и здрава, но имай на ум, че е ниска. Сравнявам моята зафира, която не е клекнала, но си е по-ниска от доста коли. Говоря за праговете, даже отпред маската и е още по-ниска. До сега несъм имал толкова ниска кола и ми е малко проблем. Но пък разхода и е убийствено нисък.
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Корола Версо 05-та, бензин , най-много ми е давала 7,2 на сто при курс 4500 км, от който 4000 магистрали и 4-ма с багаж. Е, вярно беше нова, и въпреки това преди 3-та година беше заменена със Форко 07, после 08, последван и от 09 дизел, след който вече кандисах. Клиренса беше също определящ при смяната.
 
Последна промяна:

petkof

Редовен Потребител
Тойота Корола Версо, 1,6 бензин, кара се много малко и предимно градско.Без особени проблеми, но ги има, и висок разход на бензин, даже при дълги преходи от порядъка на 8/100 л. бензин. Карал съм я известно време и не съм очарован.При качествен бензин 100 октана сваля с около литър.Имам чувството, че карам автобус а е по-малка от Дачията ми МСV. В Королата се събират двама възрастни и три деца с багажа им, а в Дачията петима възрастни и калабалък деца с багажа им!
 

angelmr

Редовен Потребител
В големи чуденки ме вкарахте,но това беше и целта. :)

Моят е Маверик 2 и няма нищо общо с Тераното. Има с Трибюта. И не е истински джип. Возия и управление като на лек автомобил. И вътре ми е добре, широко. Да не се самоцитирам за ръст и тегло. И подчертавам - не казвам да си купи, а да погледне, да се качи, да покара! А за теглото - Маверик 2 = 1515кг ; С5 комби=1549кг.
С газов инжекцион разходът ми е 13 л. газ смесено каране. Ако ходя с него на работа 50 км. на ден отиване и връщане да кажем 7 л. * 0.77 лв= 5.39 ст.. Ако ходя с Лагуната 3.5 л.*1.80лв.=6.30лв. Та разходът на Маверик-ът ме устройва идеално! Въпреки това по- често ползваме Лагуната - все пак разликата не може да е повече от 20-25 лв. на месец, за която изобщо не си струва ни да мисля, ни да говоря..........
И отново -"Успех с избора и най-вече късмет!"

Мерси, това с версиите не го бях разбрал. Ще потърся в някой автосалон да го видя на живо.
 

didarai

Редовен Потребител
Само да добавя , че купувайки "нова" кола , еле па нов внос , си превиди едни мин. 1000 лв. преди да я подкараш и твърде вероятно още толкова до края на годината , за ремонти дет ще и изскочат . Само консумативите ти са 500 лв . Близо толкова и регистрацията ако е нов внос . На твое място , преди да купя кола (мн. е важно с кой двигател , че тва може да те спаси или вкара в големи беди ) , бих се позаинтересувал за слабото място на модела , колко отива ремонта и дали ще намеря кой да го направи ( че много се учат тепърва) .
И .... провери ВИН номера на колата , че ако го няма , може да пиеш една студена вода . Има сайтове в които може долу-горе да разбереш по него и на колко километри е . За раздрънкани пътища .... бих търсил масова германска кола . (Ще има и части по моргите , а и повечко майстори ще са се понаучили да я правят .)
Успех !
ПП
Не знам какстоят нещата с дизелите , ама нали уж ще ги забраняват масово на запад . Бих се позаинтересувал по въпроса .
Предложението за Дачия ми се струва доста удачно .
 

soundmax

Редовен Потребител
ФТКС
Това с майсторите дето са се понаучили си е жив мит(като при хирурзите ни), просто има такива които си могат, и такива които никога няма да могат да правят нормално ремонти :D
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Място бол, евтина поддръжка, носи на газ, височка отдолу. С 1,2 бензин дава и нисък разход - 10/100 газ градско.
Ако нямаш комплекс към "баничарки" е доста добър вариант.
 

Attachments

  • Doblo red.jpg
    Doblo red.jpg
    245.7 KB · Прегледи: 63

lynx

Редовен Потребител
Фиатчетата са добри за града, но Ангел каза че ще пътува много често извънградско и колата ще вози много хора + багаж.
С това моторче от косачка за трева на баирите по магистралите ще включва на втора скорост, а при изпреварване ще си изгризе ноктите от зор.
 

оги-пз

Редовен Потребител
За извънградско каране не по-малък мотор от 1.8, иначе е зор да изпредвариш и да катериш. Щом колата ще се кара повече извънградско е почти задължително 6ст.скоростна кутия, едно че сваля разхода доста, другото е че намалява доста шума от мотора и карането е удоволствие.
 

оги-пз

Редовен Потребител
Това са абсолютно подвеждащи клипове.
Едните коли са с летни гуми, а алудито си е както требе. Само да вметна, че със зимни гуми и без да съм имал 4х4 никога несъм закъсвал с мечо.
 

lynx

Редовен Потребител
Абсолютно вярно е, напълни се в нета с ментарливи, тенденциозни клипове за малоумната аудитория.
Разни Аудита дърпват с 200 закъсали трактори в преспи до кръста, и Субару с летни гуми като ледоразбивач рови тунели в глетчерите да проправи път за снегорина. Брей, ти да видиш! Пребориха законите на физиката...
Горният клип е от същата "продуктово позиционирана" боза за "запалени фенове".
Като се покатериш върху купчина сняг и колата легне по корем, и 9х9 да караш пак ще ти се въртят всички търкалета във въздуха.
А оптимистите с летни галоши в снега няма нужда да ги коментираме, те си знаят и често си страдат.
 
Последна промяна:
Нагоре