De_Marco
Редовен Потребител
Здравей bateelmo,
Благодаря за информацията - вече разбрах устройството им, след като разхлобих една която беше на 350 Нютона. Оказа се, че съм бил в тотална заблуда, мислейки че самото бутало оплътнява и амортисьора действа като спринцовка - нищо общо Самия газов амортисьор (посочения от мен) е с 10 мм. стержен, стената на цилиндъра е 1 мм, а външния му диаметър е 210мм. Някой колега беше смятал, че при 750 Нютона, налягането в разгънато положение е около 70 Бара.
А цената не съм я взел за миродавна, просто сметнах, че щом има модел на 1200 Нютона (който се оказа същия конструктивно, както този на 350 Нютона), не би трябвало да има проблем при 700 или 750 Нютона.
Да ви питам за тапата с трите болта - освен о-пръстена за оплътнение друго използвате ли (резба, лепило и т.н.)
Поздрави!
Благодаря за информацията - вече разбрах устройството им, след като разхлобих една която беше на 350 Нютона. Оказа се, че съм бил в тотална заблуда, мислейки че самото бутало оплътнява и амортисьора действа като спринцовка - нищо общо Самия газов амортисьор (посочения от мен) е с 10 мм. стержен, стената на цилиндъра е 1 мм, а външния му диаметър е 210мм. Някой колега беше смятал, че при 750 Нютона, налягането в разгънато положение е около 70 Бара.
А цената не съм я взел за миродавна, просто сметнах, че щом има модел на 1200 Нютона (който се оказа същия конструктивно, както този на 350 Нютона), не би трябвало да има проблем при 700 или 750 Нютона.
Да ви питам за тапата с трите болта - освен о-пръстена за оплътнение друго използвате ли (резба, лепило и т.н.)
Поздрави!