Газови пружини за пневматични пружинни пушки.

st_beer

Редовен Потребител
Не слагай никакви смазки за да не прецакаш маншета ако се появи дизел. Не е проблем да я пробваш с по ниско налягане дали всичко си действа както си му е реда. Явно обаче си замислил някакъв нов модел ГП и едва ли някой ще може да ти каже отговор на последния въпрос за течния тефлон. Сподели по какъв начин я правиш и какво точно представлява това клапанче което ще се навива от вън.
Когато правихме на метеора преди време ползвахме няколко варианта и най успешен и лесен се оказа тоя който е с от вътре на тапата болче с конусна глава и О-пръстен. За мен това е много надежден клапан. На същия принцип е и клапана за зареждане на Крикета.

П.п
Извинявам се. Сега като прочетох поста на Митака ми светна ,че става въпрос за масло вътре в пружина. Аз помислих ,че ще пръска вътре в цилиндъра на пушката. Вътре в ГП си трябва да се налее. Не си спомням колко и какво точно насло сложихме тогава ,но беше малко с една спринцовка.
 
Последна промяна:

mitaka101

Потребител
Съмнявам се течния тефлон да издържи на налягането в ГП. Сложи смазка в нея, но категорично да не е оригиналното масло, то освен за смазване има и други функции и е за по-ниски скорости на движение. Обикновено машинно масло става. Напомпай я за проверка на 5-10атм - напълно достатъчно е.
 

koko112

Потребител
Клапанчето е същото,само че в тапата на ГП-то се прави резба 10мм. в която се навива болт в които от зад е клапанчето.За там питах дали ще стане с течен тефлон,между болта и тапата.Правя го така с цел да не изгоря пръстенчето при заварка.Ако има по лесен начин моля пишете.
 

st_beer

Редовен Потребител
Клапанчето е същото,само че в тапата на ГП-то се прави резба 10мм. в която се навива болт в които от зад е клапанчето.За там питах дали ще стане с течен тефлон,между болта и тапата.Правя го така с цел да не изгоря пръстенчето при заварка.Ако има по лесен начин моля пишете.
При положение че въздуха да се напомпа ГП минава покрай резбите на конусното не зная дали ще имаш успех да го спреш да не изпусне покрай другите резби,но пък не пречи да да се пробва.Желая ти успех в начинанието.
П.п
Това е другия начин. Без заварки на 3 болта
http://forum.guns.ru/forummessage/24/319504.html
 

koko112

Потребител
Здравеите.Днес сглобих ГП-то,при което изникна следният проблем.При разпънато положение всичко е перфектно,пружината е под натег 1-2мм,но като реших да заредя не ми достигат 13мм.Тефлона издържа на 30-40 бара за повяече не знам.
 

mitaka101

Потребител
Щом не ти излизат 13мм, значи нещо не си сметнал. Но щом смяташ, че има друга причина - успех в намирането и.
 

koko112

Потребител
Не смятам че има др.причина,просто исках да кажа че сега нямам време за смятане.Поздрави.
 

koko112

Потребител
Не е от клапана,защото тои се крие в тапата.Просто не премерих както трябва хода на буталото.Важното е че разбрах грешката си,и следващата ще е точна.Все пак благодаря.
 

De_Marco

Редовен Потребител
Здравейте,
Мерил ли е някой точните външни размери на газова пружина за Хатсан 135?
Моля споделете мнение, дали тези газови амортисьори според вас, са удачни за монтаж във ВО:
http://kolosbg.com/products.php?category=13&subcategory=86
Освен обработка на челата на стержена и цилиндъра (махане на "ушите" за закачане) , мислите ли, че амортисьора ще издържи на въздушна пушка? Има варианти от 450 до 1200 Нютона.
Поздрави и благодаря предварително!
 

lynx

Редовен Потребител
Де_Марко, ако досега не си правил/слагал газови пружини на пушки, по-добре се свържи с някой да ти направи и монтира срещу заплащане.
Това ще ти спести време, нерви и пари.
Вярно е, че вече повечето хора минаха на ПЦП но все още има такива, които се занимават с ГП и ги правят добре.
 

savagebs

Новодошъл
здравейте колеги, не искам да спамя темата но ми трябва съвет за газовата пружина на gamo cfx са преди години ми е прави един човек от другия форум , не бях ползвал пушката от доста време но като реших да я пробвам се оказа че газовата пружина е изпуснала и се чудя какво да правя, най малкиото тези дни ще разглобя да видя има ли клапан май рашко ми е беше правил
 

De_Marco

Редовен Потребител
Да lynx, благодаря за насоката, знам че ги правят и то качествено, но при мен удоволствието от поправянето на ВО е същото, колкото и стрелбата с него. Моля ако някой има опит в посочените въпроси, да сподели.
Благодаря и поздрави!
 

rashko

Редовен Потребител
здравейте колеги, не искам да спамя темата но ми трябва съвет за газовата пружина на gamo cfx са преди години ми е прави един човек от другия форум , не бях ползвал пушката от доста време но като реших да я пробвам се оказа че газовата пружина е изпуснала и се чудя какво да правя, най малкиото тези дни ще разглобя да видя има ли клапан май рашко ми е беше правил

На всеки му се е случвало да се изпусне, пиши на лични, може да ти натеса едно пясъчно рамо ?
 

plamen_

Новодошъл
Здравейте и от мен.Наскоро купих един gamo viper max,обаче сякаш иска малко доизкосуряване,като за начало мисля да и сложа газова пружина или т.наречения амортесьор.Ще съм благодарен ако на някой му се занимава с нея,щото съм много скаран с устройство и принцип на работа на тези пружинки.Моля пишете на лични
 

anibis

Редовен Потребител
Здравейте и от мен.Наскоро купих един gamo viper max,обаче сякаш иска малко доизкосуряване,като за начало мисля да и сложа газова пружина или т.наречения амортесьор.Ще съм благодарен ако на някой му се занимава с нея,щото съм много скаран с устройство и принцип на работа на тези пружинки.Моля пишете на лични
http://forum.airguns.bg/index.php?members/mitaka101.123/
Това е твоя човек,ще ти барне ГП както трябва.
 
Последна промяна:

bateelmo

Потребител
Колега Де Марко да сложиш газова пружина на в.о. не означава само да и махнеш ушите и готово. Тя се разглобява на пълно премахват се клапанчетата които я карат да се разпъва бавно после пак се сглобява и чак тогава се напомпва на определени килограми. Не мога да се ориентирам в нютоните , но като гледам цените на тези пружини силно се съмнявам да стават дори за преработка. Тези които съм ползвал за направа на газова пружина на хатсан са от задна врата на автомобил и за 130 се избира да бъде с по дебел стержен мисля 11-12 мм за да бъде по яка при по ниско налягане. Ако все още имаш желание да си я направиш сам почети още темата за газовите пружини и като ти се изяснят нещата ще стане работата. И все пак за хатсаните продават и фабрични което според мен е наи добрия вариянт.
 
Нагоре