Моят автомобил.

barbaron

Редовен Потребител
аз знам със прозорци на тавана - те даже някак по-ми допадат. Задните врати с отваряеми прозорци могат да имат само изчанчени модели, които служат по-скоро за товарни. Бих ти препоръчал ако държиш да е отваряем заден прозорец - митсубиши паджеро къса база. Задните прозорци на липсващите "врати" се плъзгат много готино назад и лесно се прикладва на тях. Един стол тип барбарон спокойно може да ти даде шанс да се завъртащ от единия прозорец на другия в зависимост от това в коя посока искаш да снимаш. Задната врата е отваряема както от вътре - така и от вън. Единственото кофти в случая е че влизането и излизането в/от товарното помещение е съпроводено с внасяне на много кал/сняг. Иначе ако говорим за задноотваряем прозорец - единствено по пикапите - тия които имат хардтоп съм вижал да имат отваряемо задно стъкло.
 

Frankeiy

Потребител
Landrover freelander,ама то това за мен не е джип,а стъклото леко му се сваля и при всяко отваране или затваряне на вратата като се натисне ,,ръчката,, ,и затова и често дефектира ел. машинката.
Поздрави.
 

SGS

Редовен Потребител
На кой джипове им се сваля задното стъкло ?
Надолу да потъва в задната врата .
Сещам се за Тойота сърф (фор рънър) , имаше и някой от моделите на Ровър Дискавъри .
Но кои точно ? Някакви други марки и модели ?
Питам за истински джип , на рама , бързи -бавни , блокажи и тн . И да е произвеждан преди 2008-2009 година и след 1995 г . Къса или дълга база - примерно до 4,50 м дължина .
Шевролет Каптива. Но не се сваля надолу, а се вдига нагоре задното стъкло. Има отделен бутон за него на дистанционото.
Няма бързи, бавни и блокажи. 4х4 му се включва автоматично, ако прибуксуват предните. Все пак не е за тежък офроуд. Макар, че съм минавал по доста гадни места и не ме е предавал. На снимката съм натоварил 5-метрови тръби. Наложи се да си ги транспортирам сам.
 

Attachments

  • IMAG2057.jpg
    IMAG2057.jpg
    578.2 KB · Прегледи: 60

andi

Редовен Потребител
Na Honda 1 и 2 не се сваля, на 3(след 2007) не знам , на Патфиндера пак не се сваляше по спомен . Туарег карам понякога , последно преди ден - неговия се отваря нагоре и въпреки , че този е с офф-роуд пакет , не е истински джип .
Паджеро карам често - и къса и дълга база и на тях не се сваля , поне до 2006 г .
Мисля на Фрииландера се сваляше , но той е паркетник .
Дискавъри маи се сваляше , не се сещам на кой модел . Ако е само на 3 . не става - много е голям , тежък и скъп .
Трябва да е на рама - ще се слагат лебедки , брони, ванти и кални гуми .
 

barbaron

Редовен Потребител
Като ще се правят толкова много неща, харесайте си един джип и му тунинговайте задната врата така, че да и се "сваля" джама. Има десетки решения. Най лесно е да вземете от някоя морга готов вариант и да го припасвате. Имай в предвид, че там са най големите кренове на джипа и тунинга не бива да е аматьорски... ще излезе по-комфортно решение.... помисли си..

п.п. На Паждеро къса база ти говорех за страничните стъкла, че се плъзгат назад (а не потъват надолу).
 

Орлин Вълчанов

Потребител
Колега, на Дайхацу Фероза задното стъкло се сваля-не се отваря.Развиват се 4 пластмасови гайки за 30сек и е долу.Има заден ЛСД диференциал,бързи,бавни е на шаси.Сузуки Самурай също имат модели с отваряемо задно стъкло,но само ако е с хард топ...има блокаж на задния диф,бързи,бавни и т.н. Тези джипове носат доста на "извращения" (наблюдения от личен опит) Проблема и при двата модела е че позагниват и са им келави моторите.Друг джип,който покрива изискванията ти е Вранглера,ама той е вече друга бира... :cheers:
 

дудин

Редовен Потребител
Това е моето разбиране за автомобилите - Пежо далеч не е най-добрата кола , нито модела 205 (нищо , че е всепризната класика , спасила марката от фалит в началото на 80те)- но с този модел съм свързан емоционално - вече 25г имам такъв екземпляр в къщи ...
Надявам се да ви допадне това , което съм направил
http://peugeotclub.info/forum/viewtopic.php?f=68&t=95748
 

nelsky

Редовен Потребител
Колега, поздравления за това, което си постигнал с двете 205-ци! Явно имаш голям мерак, а и технически познания да се занимаваш с тези проекти.
 

дудин

Редовен Потребител
Благодаря - слабост са ми , един ден ми се ще да имам време да реставрирам кабрио и да си сглобя турбо 4х4 .
 

andi

Редовен Потребител
Вчера ходих до Плевен и Велико Търново , и на прибиране докато се паркирам пред един ресторант си говоря с познат и ми обяснява как търсил розова кола за подарък на дъщеря си . Имаше само едно място свободно и като загасих двигателя и му затворих се усетих , че без да забележа съм спрял точно зад розова кола с дамска розова шапка на задното стъкло . Прихнах да се смея , пратих му я веднага на вайбър - и той много се смя .
 

Attachments

  • 20180317_173614.jpg
    20180317_173614.jpg
    943.6 KB · Прегледи: 77
  • 20180317_173645.jpg
    20180317_173645.jpg
    1,021.8 KB · Прегледи: 78

barbaron

Редовен Потребител
Анди, тва е било кола в една друга епоха...помним го това време...сега дори моята дъщеря няма да я хареса(а тя е на 3,5) ...
 

ohubohu

Потребител
С такъв москвич се трепят нагли мерцедеси и беемвета. Трескаш го през двете врати отстрани и ти прави ремонта на москвето :)
 

Niki

Редовен Потребител
На такъв АЗЛК карах курса и изпита, а пък и с мадами се търкаляхме вътре
 

petkof

Редовен Потребител
Москвича е вечната кола! До преди две години един комшия си го караше всекидневно с поне 50-100 км пробег за деня. Осмак от четириоките, даже не помня коя година е произведен. Вече не го кара, защото някакъв човек му дал за него, пари да си купи Ауди А3 Спортбак 2006. Според мен се е прецакал нашия!
 
Нагоре