ЦЕВИ - видове, проблеми , почистване, дулна фаска.

sts1969

Редовен Потребител
Според братушките в последно време има "непостоянство" в качеството на LW и затова производителя се е насочил към Лобаев.
Алексей Солдатов лично го каза това в едно интервю, качеството на ЛВ започна да "лавира" и се е е насочил твърдо към Лобаев, при който по негови думи качеството е безкомпромисно. :cheers:
 

Dominus

Редовен Потребител
Ха, значи няма в 4.5?
Значи или не съм го разбрал тоя или ме е фърлил на върбата.
 

lynx

Редовен Потребител
Най-вероятно има и в 4.5, но в Русия е като през социализЪма: "Има всичко, но не за всички" :)
Трябва да поровим по-обстойно в нета за повече инфо.
Павка, разкажи повече за показното което братушката ти е направил? :)
 
7

7842

Гост
Здравейте колеги.Стрелям с БАМ-51 до скоро добре се държеше,напомпан е на 56 джаула,основно стрелям с Баракуда 1,37 гр.,но отскоро започнаха да летят като мухи,сменях различни партиди от различни магазини,но повечето летят хаотично само някои влизат където трябва.Баракудата е с по дебели стени на полата,направи ми впечетление че като я вкарвам в цевта доста плътно влиза а калибъра е 5.50,смених за проба с JSB 5.52-1,645 гр. също влизат плътно и те се държат доста лошо.Никога не бях пробвал JSB 5.52 -1,175 гр. и веднага отидох да купя,влизаха в цевта много леко сякъш не са 5.52,а в мишената на 50 метра правеха група като 20 стотинки,със скорост 295м/с,понеже не мога да я намаля повече.Дали има натрупано олово в началото на цевта защото преди се представяше доста добре с Баракуда.Дайте съвет.
 

lynx

Редовен Потребител
Лесно ще провериш дали се е затлачила цевта с оловни отлагания.
Светни с нещо от страната на цевта, където се въвежда чашката и погледни отпред.
Дори и малко да е зацапана веднага ще видиш оловните наслагвания.
А може направо да я изчистиш и след двадесетина изстрела ще видиш сам резултата в мишената.
Имай предвид, че новите партиди Баракуда са с много посредствено качество спрямо тези от преди години, скапаха ги.
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Баракудите вече трябва на каракуди да ги прекръстят...
Нема да се върнат старите им модели. Материала им вече е "еко", ама от славата им остана само ехо...
 

anibis

Редовен Потребител
Колега изчисти хубаво с WD/40 или с Балистол цевта. Пръскаш вътре с препарата не много,и оставяш за около 15-20мин.
След това само с сухи памучни тампончета/парцали/ изчистваш хубаво цевта.
След около 20-30 изстрела ако групите са пак лоши,минавай без да се замисляш на ЖСБ 1.175гр.
ЖСБ 1.64гр не летят добре,не ги харесват повечето цеви. За тия чашки си трябва друг туист на цевта, и задължително цевта да няма шок.
 

anibis

Редовен Потребител
Здравейте!
Искам да попитам познаещите за една лека комична ситуация,и защо така се получава.
Две цеви LW без шок, и на двете туиста е еднакъв,но едната е 360мм а другата е 400мм.
Тая цев която е 360мм дава скорост от 275м/с а другата която е по-дълга 400мм скоростта е около 210м/с.
По ударната група и редуктора нищо не е пипано.Връщам обратно по-късата цев и скоростта веднага скача на 275м/с
Защо така се получава? Благодаря!
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Рекламация. Много стегната е произведена. Ако имаш инструменти измери диаметрите и нарезите.
 

anibis

Редовен Потребител
Благодаря Пеко,но първо и на мен това ми дойде като идея че цевта може да е по-стегната,от оригинално.
С шомпол прекарах чашка от край до край цевта никъде не затяга,всичко с върви доста мазно,като за цев от тая фирма.
И то да затегне някъде леко такъв спад на скоростта... не знам много се учудих.
Светльо не съм пробвал с други чашки,но имам 5.52 и 5.50 да сложа жсб пак работата ще е същата,защото с шомпола всичко си върви доста мазно.
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Шомпола на ръка е едно, с налягане е друго. Единия допуск ако е в + а другия в – и разлика ще има.
Остава и варианта за входа на цевта и разстоянието до трансфера и на двете. Дали не ти се припокрива трансфера?
 

soundmax

Редовен Потребител
ФТКС
Шомпола на ръка е едно, с налягане е друго. Единия допуск ако е в + а другия в – и разлика ще има.
Остава и варианта за входа на цевта и разстоянието до трансфера и на двете. Дали не ти се припокрива трансфера?
И аз веднага си помислих за трансфер порта.
 

lynx

Редовен Потребител
Освен трансфер порта разгледай и дали двете цеви са еднакво струговани, сравни всички размери.
Може пияния стругар някъде нещо да е окепазил, оттам лошо уплътняване някъде и загуба на скорост.
 

Бочко

Редовен Потребител
ФТКС
Трансферпорта ти дроселира вероятно. Несъосие на отвора в цевната кутия. Туиста не може толкова драстично да повлияе на скоростта.
Едва ли е луфт някакъв и неоплътняване. При тази разлика в скоростите ще те издуха .
 

andi

Редовен Потребител
Няма как да е от нещо вътре в цевта - калибър и нарези . Нещо по напасването. по стругарската част ще е - дълбочина на влагане, транферпорт , нещо от тоя сорт .
 

dberov

Редовен Потребител
За огнестрелно оръжие не мога да споря но за прецизна стрелба с ВО добрата фаска е задължителна, убедил съм се многократно.
Солдатов си пази реномето и не слага цевите с фабричната фаска а се "заиграва" и прави нова. Защо ли ???

https://www.facebook.com/alexey.soldatov.9/posts/1340621969303818
 

Бочко

Редовен Потребител
ФТКС
Я да го направи на някое от полетата това и тогава пак да напише толкова дълга статия! Ама аз се опасявам, че статията му ще е доста кратка.
 
Нагоре