METEOR AR-1000 MAGNUМ, QB и т.н.

De_Marco

Редовен Потребител
Има две болтчета зад спусъка, от тях се определя хода на спусъка и колко да е "мек". Ако те не ти вършат работа, трябва да свалиш спусъка и да се изгладят определени триещи се повърхности. Но пробвай първо от болтчетата. Спусъка на тази пушка е сравнително добър и от фабричните й настройки, без нужда от пилене. Успех!
 

eddy

Новодошъл
Здравейте,
Преди известно време установх, че пушката ми е била оставена заредена за няколко месеца (2-3, а може и повече). От тогава не съм стрелял с нея, каква е вроятността пружуната ѝ да си е отишла?
 

soundmax

Редовен Потребител
ФТКС
Здравейте,
Преди известно време установх, че пушката ми е била оставена заредена за няколко месеца (2-3, а може и повече). От тогава не съм стрелял с нея, каква е вроятността пружуната ѝ да си е отишла?
Доста голяма е вероятността, по невероятното ще бъде да не е заминала.
 

De_Marco

Редовен Потребител
Някой свалял ли е алуминиевия накрайник на цевта? Лепен ли е, на резба ли е, не мога да разбера. С триста зора махнах кръстатите болтчета, че бяха заляти с някаква гняс, обаче не мога да избия алу-накрайника. А също и да ви питам с какво фиксирате болтовете на приклада към карантията (страничните болтчета с капачките)? С фиксатор не ми се ще, че после зор се свалят, а не знам с тефлонова лента има ли ефект.
Поздрави!
 

burrago

Потребител
Накрайника ще е зор да се свали, мисля че са го лепили говедата, а защо искаш да го свалиш, ще слагаш нещо друго ли? А болтчетата за които питаш просто ги притягай чат-пат, може да им сложиш и по една зегерка да държат по-здраво.
 

De_Marco

Редовен Потребител
Иска ми се да й направя една фаска на цевта. Ама с този боздуган накрая, някак си зор ще е. Другия вариант е да пробвам директно, но риска да не стане както трябва, се увеличава.
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
"Накрайника" едва ли ще го свалиш, без тежки последствия за него самия и цевта.
Прави фаската заедно с него без да го сваляш.
Под заедно и без да го сваляш, разбирай, че се стърже и "накрайника".
 

anibis

Редовен Потребител
Ето по тоя начин си направи фаската
Гайката е желателно да е от бронз,по-добре се набиват отнетите частици при направата на фаската,бронз желязо отколкото ако е желязо в желязо.
Шкуриш с шкурка № 600-700 после 1000-1500 мажеш бронзовата гайка с полир паста,за автомобилни клапани, леко натискаш,докато излязат нарезите на равно.Но това е фаска както се казва на коляно,при тая фаска 100% не можеш да бъдеш сигурен!
 
Последна промяна:

De_Marco

Редовен Потребител
Абсурд, от такова разстояние фаска няма да правя. А метода с бронзовото болтче го знам, само че директно поставено на дрелката. Или ще махна надулника (нищо, че ще пострада - ще го полирам след това, нали е от алуминий), или ще го отрежа до края на цевта. В момента цевта е около сантиметър навътре. При втория вариант ще се цели плоско чело в една равнина с края на цевта. Ще видим какво ще се получи, ще пиша.
 

anibis

Редовен Потребител
Абсурд, от такова разстояние фаска няма да правя. А метода с бронзовото болтче го знам, само че директно поставено на дрелката. Или ще махна надулника (нищо, че ще пострада - ще го полирам след това, нали е от алуминий), или ще го отрежа до края на цевта. В момента цевта е около сантиметър навътре. При втория вариант ще се цели плоско чело в една равнина с края на цевта. Ще видим какво ще се получи, ще пиша.
Както искаш така е направи фаската .По тоя начин който ти показах винаги ако нещо сгрешиш можещ да го челосаш тоя надулник/да го отрежеш/така или иначе ти пак трябва да отрежеш надулника,може да ти се размине рязането,ако пробваш по тоя начин който съм ти показал.
 

De_Marco

Редовен Потребител
Точно това си мисля и аз. Само че, мисля да е в една плоскост. Въпреки че и anibis е прав. Ако не стане с удължителя на бормашината, винаги мога да челосам цевта и надулника заедно. Мерси и на двамата! :cheers:
 

Yordan_Videnov

Новодошъл
Здравейте.
Реших да разглобявам МЕТЕОРА и се чудя дали може да се разглоби само с 2 еднакви отвертки като един човек ще ги натиска към пружината, а друг ще избие щифтовете на спусъка. Звучи тъпо нали? Но в момента нямам друго под ръка.
 

didarai

Редовен Потребител
Епа ако сте факири може и да стане ! Ще сте първите успели , ама може и да се похвалиш с премазани пръсти . ;) Аз по-скоро бих пробвал с некви издялкани здрави "клечки" които да влизат плътно или с 4 дълги винта/дебели гвоздеи . С тях може и приспособлението да си направиш . Не е голяма философия .
 

joro_ihr

Редовен Потребител
Със 125ца съм се справял сам с отверка, въпрос на желание и малко мисъл.
 

Yordan_Videnov

Новодошъл
125ца съм пипал само насън, щото вчера сънувах цял камион с въздухарки спрял пре дома и не знам за какво иде реч. Някой има ли съновник да проверим какво значи сънят? :D
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
Със 125ца съм се справял сам с отверка, въпрос на желание и малко мисъл.
Човек когато не знае, по-добре да мълчи.
Освен желание и мисъл, му трябва и още нещо.
Трябва желание за четене и едно просто приспособление, иначе е мисията невъзможна.
Има тема за пушката и там всичко е описано.
Ех, за разглобяване ... може и да се получи, макар да храня известни съмнения, но за сглобяване после ... абсурд.
Епа ако сте факири може и да стане ! Ще сте първите успели , ама може и да се похвалиш с премазани пръсти . ;)
 

sts1969

Редовен Потребител
Със 125ца съм се справял сам с отверка, въпрос на желание и малко мисъл.
И аз моята 125 съм я разглобявал и сглобявал неочаквано лесно с отвертка и клещи за смяна на маншет, пушката беше в оригиналният си вид, аз и бях първи собственик. Знам ли, може да е била от моделите с по-къса пружина. ???
 

didarai

Редовен Потребител
Над 90 кг бях , държах я с две ръце , отпусках се целият отгоре и и едвам я сгъвах вътре докато друг мушне отверката . От друга страна , пружината на 125 слоу я сгъвах с една ръка в гамото . Сами преценете кое как е !
 

Yordan_Videnov

Новодошъл
Изчел съм всичко, до което съм могъл да се докопам. Даже вече по някои форуми темите се трият, защото са много стари предполагам.
Да ви се похваля-разглобена е. Приспособлението беше 2 гвоздея по 5mm забити в летвичка. Трябваше само помощник да се отпусне отгоре. Утре ще проверя маншета защото нещо ме съмнява. Иначе до колкото видях вътре всичко бе потънало в смазка.
 
Нагоре