Аха - ясно. Ама не бях ли и там доста варианти според годината на производство и вида на скоростната кутия?Достатъчно е след модела да пише STI...
Както и да е, де. Аз си мислих за нещо по-обемисто.
Аха - ясно. Ама не бях ли и там доста варианти според годината на производство и вида на скоростната кутия?Достатъчно е след модела да пише STI...
Оги, аз не го съветвам да си купува МерцИдес.Рачо, там дето ще ида с Нива, с мерцедеса не мож се качи. Не случайно повечето бедни Троянци карат компактни и леки тунинговани джипки като Витара. Нивата че е кенеф кенеф е. Не е з шосе. За баира става, но доста се чупи. Цената е безумно висока за тях. По добре Витара.
И да не забравяме добрата стара лебедка и метален колЛегнеш ли по корем и 16Х16 да си, отърване няма. В такива случаи е важно задкормилното устройство и гумите (за кал). А, и да не си сам!
За сметка на това има някои модели, които са с 3 лсд-та и възможност да променяш съотношението на междинния. Само ниския клирънс им пречи да са добри оффроуди, но пък кефа да ги караш и по пътищата е за насиране..........
При OFF ROAD се ползва котва, а не метален кол.И да не забравяме добрата стара лебедка и метален кол
Не негрешиш , всичко е физика и си има своите обяснения но тази наука имам чувството ,че не се преподава в наще училища .мОЖЕ И ДА ГРЕША...
Витарите са страшен гнилоч, нещо като японския Опел и освен ниската цена и тегло, други предимства нямат. Мда, проходими са , мда масови са, но са далеч от офф роуд машини. Мерджан освен Г класа къса база , всичко останало с думата офф роуд в едно изречение е грешка.Рачо, там дето ще ида с Нива, с мерцедеса не мож се качи. Не случайно повечето бедни Троянци карат компактни и леки тунинговани джипки като Витара. Нивата че е кенеф кенеф е. Не е з шосе. За баира става, но доста се чупи. Цената е безумно висока за тях. По добре Витара.
Sent from my A850S using Tapatalk
При Субару магията е в автоматичната кутия, която след 2002ра има радикални подобрения, като мотора трябва да е над 2.5 иначе кутията при 2.0 е друга. Като цяло Субару е не лош автомобил, но пред вид че има Лансер с нормален мотор, не виждам смисъл от мъченията с техните боксери.Аха - ясно. Ама не бях ли и там доста варианти според годината на производство и вида на скоростната кутия?
Както и да е, де. Аз си мислих за нещо по-обемисто.
При А3 , както и Волво, Шкода , ФВ (без 5 и 5.5 които са с торсен) се ползва Халдекс диференциал, който в първите версии работи при нужда (on demand ) и няма много общо с истинското куатро, в по-късните версии вече има постоянно предаване на малък процент въртящ момент, който при пробуксуване се увеличава драстично. Така системата се приближава доста до истинско куатро с торсен. Също така и в повечето случаи ESP, работи като убиец на AWD , понеже работи като система за стабилизация, която в тежки условия просто ви помага да затънете...Аз сега си ходя за риба с Ауди а3 куатро, но то тва куатро си е за пътя не е за кал. На р.Искър случайно я окопах до регистрационния номер . Влязох в коритото на реката където е било преди месец, а то в началото твърдо и 2м натам тиня беше яко ма добре, че има добри хора та един пичага ме издърпа с някаква сериозна джипка. Та куатрото на а3 не е лошо стига да не ляга по корем, а тя е много ниска и не и беше трудно да легне по корем и бяхме до там. Тествах го в голям калищак е така за кефа спирам и тръгвам без никакви проблеми със гуми за мъгла ==> трагични.
Аз имам подарена тройка по граматика , но не се изказвам като вещ в тази област както прават хората с подарена тройка по физикаВнаще очилища и грамотика не се преподава.