ПОМПИ, БУТИЛКИ, КОНЕКТОРИ, МАРКУЧИ, РЕЗЕРВОАРИ, КОМПРЕСОРИ, МАНОМЕТРИ - как, откъде и всичко за високо налягане.

krasiml

Потребител
Тоя дето помпи много смел :D


Ами , според мен е напълнил цилиндъра с вода и затова толкова смело натиска на ръчката . На видеото според това което видях цилиндъра се цъфна на почти 700 bar . Материала е Д16Т с дебелина 2,5 мм . Това би било достатъчно за резервоар с работно налягане 300 bar , но дали наистина е така . Руснаците са малко "луди" и не бих се доверил на този тест просто така .
 

lynx

Редовен Потребител
По интересното което показват в клипа е, че са тествали резервоар на Асан БТ-65 и на 180 бара се е подул с 0.45мм. :eek::confused:
 

krasiml

Потребител
По интересното което показват в клипа е, че са тествали резервоар на Асан БТ-65 и на 180 бара се е подул с 0.45мм. :eek::confused:

Да , и то точно на определено място - веднага след БК-то . Между другото там цилиндъра е леко изтънен , за да не жули в цевната кутия при демонтаж/монтаж .
 

Dominus

Редовен Потребител
Турска работа. Гледат да ти вземат парите и те т'ва е.
После хората се чудят що им се местят групи и т.н., но по лошото е другото
 

puxli

Потребител
Някой изпробвал ли е спирачен маркуч от кол`а ,на колко бара издържа на въздух?
 

lynx

Редовен Потребител
Доколкото знам спирачните системи качват до 120 бара, но определени компоненти ще издържат и повечко.
 

lynx

Редовен Потребител
В маркуча като се пораздуе ще има повече въздух отколкото в резервоара на пушката :D
Ще помпи двойно повече, докато ги зареди и двете до 200 бара :D
 

Gadnqra

Редовен Потребител
Някой изпробвал ли е спирачен маркуч от кол`а ,на колко бара издържа на въздух?
Опасно е и не ми е ясно защо питаш. Първо ще се раздуе защото е предвиден за налягане от 28 бара. (При рейсинговите до 60) После ще се раздуе още малко и ще гръмне със сила няколко конски сили. Те са достатъчни да ти скъсат гащите и да ти направят рани по краката. Или да извадят очи. Или да откъснат пръст.
 

bateelmo

Потребител
Отговора е маркуч за такаламит. На него си пише работно налягане 400 бара тестово 900. Струва 4-5 лева по железариите. резбите са 10 x1 но се завива и на 1/8 цола. Обратното не е възможно.
 

рангел

Потребител
Здравейте! Съвсем начинаещ съм и няма как да се размине без питане, има ли вероятност помпа хатсан чисто нова да не е в ред, питам защото помпи но доста натискане иска аз не съм много тежък 70 кг съм ама иска почти цялата ми тежест да ползвам последните 10 см зада вкара въздуха, може би е нормално , но ми се струва че като гледах клипове дето помпят не се напъват чак толкова.
 

lynx

Редовен Потребител
Напълно нормално е, въпрос на техника е помпането и се свиква.
Не е много приятен тоя фитнес :), ако имаш възможностите си купи бутилка и край на мъките и губенето на време за блъскане с помпата ;)
И аз не съм от най-тежките, но навремето бях станал цар с помпите :D
 

Слави

Модератор
Модераторски Екип
ФТДМ
Това е положението с помпата.
На мен вече не ми прави впечатление. Помпя си вече 5-6 години :pumping:
Никога не съм имал бутилка по обективни причини, няма леснодостъпен компресор.
 

Милко

Редовен Потребител
ФТКС
Има си техника която едва ли бих могъл да ти обясна но всичко е до свикване.Просто тези последни сантиметри които вкарват въздух едва ли не трябва да ги натиснеш с ряс и а не с тежест:-[ не е лесно да се обясни но най вероятно ще свикнеш.За първи път като ми дадоха помпа аз си увиснах на нея но после като ми показаха как става свикнах но пак си е хамалогия.Препоръчвам ти да видиш как се разглобява самата помпа и от време на време да я почистваш и смазваш(аз го правих един път в месеца поне) защото се събира влага и мръсотия които ако се натрупат може да стигнат и до цилинъра което не е желателно.От моя опит ще ти кажа че един 200 кубиков резервоар го помпих от 120 до 200 бара с около 80-90 помпи като налягането от 150бара нагоре се помпеше по трудно но с една помпа нагнетяваше повече барове.Ако почне да се помпи с повече усилие когато дърпаш нагоре или да вкарва по малко въздух значи има нещо за смяна или трябва да се чисти.О-пръстена на 3-тата степен е най честият виновник така че когато я разглобиш задължително си вземи поне 2-3 да имаш резервни.След като почнах да правя редовна профилактика на моята помпа не се е налагало да сменям опръстени.Намери си и СИЛИКОНОВО масло и при профилактика може да слагаш по съвсем малко на о-пръстените.Ако наистина обаче имаш възможност и там от където си има компресор на свободно ползване си вземи бутилка и си свиркай а не след всяко пълнене да трябва да чакаш по 20 мин да ти се успокои пулса.:cheers:
 

methaa

Редовен Потребител
Здравейте! Съвсем начинаещ съм и няма как да се размине без питане, има ли вероятност помпа хатсан чисто нова да не е в ред, питам защото помпи но доста натискане иска аз не съм много тежък 70 кг съм ама иска почти цялата ми тежест да ползвам последните 10 см зада вкара въздуха, може би е нормално , но ми се струва че като гледах клипове дето помпят не се напъват чак толкова.

Аз бих добавил да не се навеждаш а да си държиш гърба прав. И помпането да става с приклякване.
 
Нагоре