На моите нямаше следи от лепило и съм ги завил без да слагам после и няма ядове.Поръчал съм от микромакс варна, казаха 3 дена доставка от централния им склад. Като ми се обадят и ги видя и взема ще пиша.
А случайно да се знае какъв е осигурителя, който са сложили за резбата или да пробвам с локтяйд скн и зелен имам?
При мен има следи от лепило, безцветно, доста твърдо. Мисля при сглобяване да мацна една капка син и да видим какво ще стане. Много странно ми изпусна днеска без да я ползвам. Но пък и си я помпя на 300 бара.На моите нямаше следи от лепило и съм ги завил без да слагам после и няма ядове.
Иначе ако решиш да мацаш...локтайд 243 мисля че е син на цвят
И моята изпусна от там . Изчистих всичко и сложих обратно х-ринга да легне хубаво и навих тефлон на резбата на манометъра . Не изпуска вече , но това при здрав х-ринг .При мен има следи от лепило, безцветно, доста твърдо. Мисля при сглобяване да мацна една капка син и да видим какво ще стане. Много странно ми изпусна днеска без да я ползвам. Но пък и си я помпя на 300 бара.
И моят е здрав но леко деформиран от едната страна. Чакам петък да ми докарат 5 броя, а временно сложих същия размер но О-ринг. Не изпуска, но манометъра застана на обратно и ме дразни. Ще изтрая така оше 2 дена хаха, че ако го стегна още ще се скъсаИ моята изпусна от там . Изчистих всичко и сложих обратно х-ринга да легне хубаво и навих тефлон на резбата на манометъра . Не изпуска вече , но това при здрав х-ринг .
Това мисля че само оригинално ще го начериш някъде… в хума или нещо от сорта или някой колега ако има резервен…. Нооо, докато търсиш и чакаш можеш да използваш по дебел о пръстен с външен диаметър почти същия като външния на твоето уплътнение. Пробвал съм го и на практика работи само че най вероятно манометъра ще стои на криво, визуално не е много ок, но пък си стреляш докато намериш оригинала.сега видях... 19762 X-ring 3,63x2,62 NBR 70 това е размера.. да видим къде ще го търся това...
https://www.micromaxtrade.com/View attachment 114481
От микромакса ми направиха експресна поръчка за 2 дена - ринговете са по спецификация както ги дават по менюал за фх - X-ring 3,63x2,62 NBR 70
Взех си 40 броя за 12лв.
Леко ги мацнах със силиконова смазкa и без друго си заспа без да пуска въздух и най-важното манометъра си е на позиция за перфекционисти
За Варна мога да съдействам ако на някой му трябва
Освен развиването, нещо друго правил ли си?Колеги, днес си нямах работа и тъй като не можах да излезна да пострелям, рекох да поразглобя.. Хубаво, но нещо не мога да навия шрауда наобратно докрай. Почва да се навива и спира. Предния път (като сменях трансферпорта с Хумовския) си беше ОК. Има един момент в който цевта стига до шрауда и се усеща когато започва навиването.. но е няколко врътки само, доколкото си спомням шрауда трябва да се навие до края на черното на цевта (т.е. да стигне до стоманената част на порта).. някакви идеи ?
А не ми се стяга порта супер много със стягата. То е кашкавалена работата - много е мек както знаете и ме е страх ..
View attachment 114563
Я махни щрауда и снимай отпред цевтаМи във връзка с това - не. В интерес на истината отворих защото исках да разгледам лайнера отново - всички клипове, които съм гледал имат инкрустиран TR-a на лайнера и някакви други неща, a на моя ни вопъл, ни стон ... Разгледах обстойно - нищо ... странна работа.
Но както и да е, ще го мъча пак , ще натегна малко повече стягата откъм трансферпорта и ще го увия с гумата, която ползвам.. но пак ме е шубе. Другото, което се чудих дали да не капна малко Балистол и с мекия шомпол (не знам на БГ как му се вика, едно като гумирана тел за чистене на цеви ) да дръпна и да навлажни нареза на шрауда малко...
Наред си изглежда,имах едни съмнения..